Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
30. évf. 11. sz. (2020. november)
Tartalom
Tanulmány
Hrabéczy
Anett
,
Pusztai
Gabriella
:
Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében
3-23
[451.38 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0010
Jagodics
Balázs
,
Kóródi
Kitti
,
Szabó
Éva
:
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész). Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel
24-43
[612.28 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0020
Szemle
Turós
Mátyás
,
Dorner
László
:
Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában
44-69
[843.90 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0030
Hornyák
Andrea
,
Fodor
Szilvia
:
Nem az iskolának, hanem az életnek tanulunk – avagy a pszichológiai tőke és a vállalkozói kompetencia kapcsolata
70-94
[843.90 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0040
Györkő
Enikő
:
Az atipikus fejlődés alapvető kérdései (2. rész)
95-107
[609.26 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0050
Kritika
Lengyel
Zsanett
:
Terápiás stratégiák a művészeti oktatásban. Lisa Kay: Therapeutic Approaches in Art Education
108-109
[335.83 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0060
Mészáros
Ádám
:
Feminizáció: ok vagy következmény? Nóbik Attila: A pedagógiai szaksajtó és a néptanítói szakmásodás a dualizmus korában
110-112
[320.69 kB - PDF]
EPA-00011-00238-0070
A szám tanulmányainak angol nyelvű összefoglalója
113-115
en
[1.04 MB - PDF]
EPA-00011-00238-0080
Letöltés egy fájlban (5,7 MB - PDF)